חדש בדוטקום

אתר בית יצחק עולה לאוויר

אתר חדש באינטרנט: אתר בית יצחק - שער חפר, האתר נבנה על מערכת ניהול תוכן קהילתית : עמוד הכניסה לאתר בית יצחקמערכת Object Oriented מבוססת PHP ובסיס נתונים של MySql.

בין המודולים באתר: מערכת ניהול משתמשים וקבוצות משתמשים עם יכולות הצגת תוכן מותאם לכל קבוצה ויכולת שליחת תוכן ע"י הקבוצות השונות לפי אישורי מינהלת האתר, מערכת פורומים מרובת נושאים וקטגוריות, מערכת חדשות והודעות מורכבת, אינדקס קישורים מורכב מרובה קטגוריות ותת קטגוריות, לוח ארועים עם חלוקה קטגורית, מערכת לוח מודעות (ADS) , אינדקס עסקים, ספר טלפוניםגלריית תמונות עם חלוקה קטגורית ומודולי תוכן מגוונים רבים נוספים (ברכות, השתתפות בצער, חוגים וקורסים ועוד...)

עמוד הכניסה לאתר בית יצחק - מימין ניתן לראות את המקום בו מזדהה המשתמש באתר בעזרת שם וסיסמה...

מערכת הניהול המורכבת של האתר שמה דגש מיוחד על רמת המשתמש, לכל משתמש פרופיל אישי ניתן לעדכון, עם רשימת ההודעות או התכנים האחרים ששלח לאתר, תיבת הודעות אישית באתר ויכולת קבלת עדכונים אוטומטיים על כל כתבה/מאמר/קטגוריה או פעולות אחרות הנעשות באתר, יכולת לסמן בסימניות דיונים, הודעות או ארועים, לשם חזרה מיידית וישירה אליהם ועוד ועוד ...
פועל יוצא של יכולות אלו לכל משתמש הן שהמערכת מסוגלת לרכז תוכן מותאם אישית לכל משתמש, לפי בחירתו ולשלוח הודעות אוטומטיות על כל המידע בו בחר להתעדכן.

החלוקה לקבוצות משתמשים ומערכת ההרשאות החזקה שיש באתר מאפשרת למנהלי האתר למנות קבוצות או משתמשים בודדים שיציעו/יערכו/יאשרו את התוכן באתר, מה שמוריד את העומס ומאפשר התמקדות בנושאים החשובים ביותר.

לוח ארועים מרובה קטגוריות

באתר אפשר למצוא גם מפת המושב (תצ"א) לפי רחובות עם התמקדות עד לרמת זיהוי בתים.
אתר בית יצחק הוא אחד מאתרי היישובים המתקדמים ביותר כיום בארץ, אם לא המתקדם והמודרני ביותר, עם יכולת קיום קהילה וירטואלית של ממש.

תצלום אווירי של היישוב עם יכולת התמקדותספר הטלפונים של המושב

לוח מודעות באתר המושבספריית העסקים במושב

אל העמוד הקודם


חדש בדוטקום:


בין לקוחותינו:

לוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: