חדש בדוטקום

תוסף חדש בפרוייקט אתר חכם

עם התקנת הפלאגין נוסף דיאלוג קטן מעל העורך של דפי האתר המאפשר הוספת תקצירי קוד בקלות ובפשטותלאחרונה הוספנו פלאגין מעניין מאד למערכת ניהול התוכן המשמשת אותנו להקמת רוב אתרי הלקוחות שלנו

ממיר קיצורי קוד

תוסף ממיר קיצורי הקוד מאפשר למנהל האתר להכניס אל דפי האתר (מעורך הטקסט במינהלה) קיצורי-קוד בתחביר מאד פשוט, אשר מומרים לאלמנטים מורכבים יותר בדפי האתר עצמם.

לדוגמה : הכנסת קוד סרטון יו-טיוב מוקף בסוגריים מרובעים יציג את הסרטון בדף האתר בו הוא מוכנס (ניתן גם לקבוע רוחב וגובה של הסרטון)

עם התקנת הפלאגין נוסף דיאלוג קטן מעל העורך של דפי האתר המאפשר הוספת תקצירי קוד בקלות ובפשטות.

עוד על התוסף ניתן לקרוא באתר הפרוייקט, אך במאמר זה בחרנו להתרכז רק באחת מהתכונות שלו, אשר עשוייה לעניין בעלי אתרים הזקוקים לתכונה זו במיוחד : הצגת קבצי אקסל באתר אינטרנט , ללא צורך בהמרת הקובץ לפורמטים אחרים.

גליונות האקסל מוטמעים אוטומטית בכל עמוד בו תרצו אותם באתר - ללא הגבלה על כמות הגליונות (אחד בכל עמוד), והופכים אוטומטית לטבלת HTML השומרת אפילו על צבעי פונטים וצבעי רקע לתאים.

כל שצריך בעל האתר הוא להעלות קובץ (או קבצי) אקסל אל הספרייה שנועדה לכך בספריית קבצי המדיה של האתר ולהכניס אל הטקסט בעמוד קיצור-קוד הנראה כך: [ xls2html file='addresses_heb.xls'  /]  כש- addresses_heb.xls הוא פשוט שם הקובץ

===================================

דוגמה להטמעת גליון אקסל (פורמט XLS - ברירת המחדל של מיקרוסופט-אקסל)

דוגמה להטמעת גליון אקסל בעמוד באתר אינטרנט

הקוד ששימש להטמעת גליון האקסל בעמוד הוא:  [ xls2html file='addresses_heb.xls'  /]

כמו שאתם רואים בצילום המסך, הגליון הוטמע אוטומטית וכולל אפילו שינויי צבעי גופן בחלק מהתאים ושינוי צבע הרקע של מספר התאים ... ניתן לראות את הטבלה שנוצרה בעמוד זה.

חשוב להבין כי בעל אתר הצריך זאת יוכל להוסיף את התוסף לאתרו במחיר זעום יחסית .
מדובר במערכת שהיתה עלולה לעלות לבעל האתר אלפי שקלים ולא בהכרח למלא את הצרכים הנדרשים ממנה, שכן אנו משתמשים בספרייה מיוחדת של אובייקטים שעברה כמה שנות פיתוח, שדרוגים והוצאת באגים.

תוסף שכזה "שווה זהב" לבעלי אתרים הזקוקוים להטמת גליונות אקסל באתרם על בסיס קבוע.

 

אל העמוד הקודם


חדש בדוטקום:


בין לקוחותינו:

לוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: