חדש בדוטקום

קבצים מצורפים לדואר בשם winmail.dat

שאלה:

לעיתים, כאשר אני שולח בעזרת האאוטלוק דוא"ל עם קובץ מצורף, חלק מהנמענים אינו מקבל את הקבצים ששלחתי, אלא קובץ שאיני מצליח לפתוח, בשם winmail.dat. ניסיתי לשלוח קבצים עם סיומות שונות (*.exe, *.zip, *.rar, או סתם סיומת חסרת משמעות) והתוצאות דומות - הצלחה חלקית. בתיבת הדואר היוצא של אאוטלוק, מופיעות ההודעות יחד עם סימון של קובץ מצורף. האם הבעיה היא במחשב שלי, אולי במחשב המקבל או אולי בשרתים שבדרך?

תשובה:

קובץ ה-Winmail.dat הוא אוסף כל הקבצים מצורפים (attchmenets) והודעת הדוא"ל אשר נשלחו על ידי ה-Outlook, כשהמשתמש בוחר לשלוח דואר בעיצוב Rich Text Format או HTML.
התוכנה הנפוצה ביותר בעולם לקבלה/שליחה של הודעות דואר אלקטרוני היא ללא ספק ה-Outlook על גירסאותיה, אך זה לא אומר שכולם משתמשים בה וכאן גם גלומה הבעיה. Outlook אינה שומרת על חוקי המשחק כשאצל הנמען בקצה השני מותקנת תוכנה אחרת לטיפול בדואר אלקטרוני, ולרוב, במקרה כזה, אי אפשר לפתוח את הקבצים שצורפו להודעות.

כדי לבטל את שליחת קובץ ה-Winmail.dat יש לגשת ב-Outlook לתפריט "כלים"-<"אפשרויות", לבחור בחוצץ "תבנית דואר", ולבחור "טקסט רגיל" ב-"חבר בתבנית הודעה זו". אם בכל זאת תרצה לשלוח בעתיד הודעות למשתמשי Outlook אחרים, ב-HTML או ב-Rich Text Format, תוכל לבטל את שליחת ה-Winmail.dat על ידי בחירת "טקסט רגיל" ביצירת הודעה חדשה. שים לב כי קובץ ה-Winmail.dat מופיע אך ורק בקבלת הודעות דואר אלקטרוני בתוכנה אחרת שהיא לא Outlook, כך שאם אתה בטוח שהצד השני מקבל את הקבצים ב-Outlook, אל תשנה הגדרות. אם בכל זאת קיבלת קובץ כזה, יש תוכנות אשר יכולות לפענח את הקובץ ולהוציא את הקבצים החבויים. גש לאתר www.biblet.com והורד את התוכנה WMDecode.

אל העמוד הקודם


חדש בדוטקום:


בין לקוחותינו:

לוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: