חדש בדוטקום

ארכיון : ניטור נתוני איכות האוויר בחיפה

מדי כמה שנים אנו מחדשים את אתר האינטרנט שלנו ומשתדלים "לנפות" את המאמרים שאינם עוד רלבנטיים (15 שנה של הקמת אתרים ועבודה בתחום עוד מהימים בהם "אינטרנט" היתה מילה שרק באקדמיה ידעו מה היא אומרת - מניבות מאות מאמרים רבים ומשונים).

זהו אחר המאמרים החביבים עלינו, מאמר זה מזכיר לנו את הקמת אתר האינטרנט של עיריית חיפה - האתר העירוני הראשון בארץ, ואת היום בו נתבקשנו לחבר לאתר מערכת שדוגמת נתונים מתחנות הניטור של איגוד הערים לאיכות הסביבה ולתת להם "מימשק גרפי".
לצורך כן "הימרנו" על מנוע חדש יחסית של שפת תכנות וקומפיילר בשם PHP , ממוצא ישראלי , שלימים הפכה כמובן לשפה השלטת ברשת - עד היום.
הסיכון היה כמובן שכעבור שנה-שנתיים נאלץ להקים מחדש את המערכת, אך כבר אז היה נראה כי ל- PHP יהיה עתיד.

ואל המאמר המקורי:

כתבות ארכיון על מערכת ניטור נתוני איכות האוויר בחיפה, שהוקמו עבור אתר האינטרנט של עיריית חיפה.
חברת דוטקום הקימה ותיחזקה את אתר אתר עיריית חיפה בין השנים 1997 ו- 2003, ובין השאר הקימה עבור העירייה פרוייקטים ייחודיים כמו העברת נתוני זמן אמת על איכות האוויר בחיפה, תוך מתן התראות ויזואליות על מפה דינמית (הנתונים נאספו אוטומטית בתחנות הניטור של איגוד ערים לאיכות הסביבה חיפה, ונשלחו אוטומטית אל אתר האינטרנט של העירייה, כיום המערכת שופרה והוצבה ע"י דוטקום באתר איגוד ערים חיפה, הכולל עוד נתונים רבים ודוחות על מצב איכות הסביבה באיזור חיפה)

כתבה כללית על אתר עיריית חיפה, בימים שרק 65 אתרים דיברו על חיפה... כיום מדובר על כ- 520,000  אתרים, היתה זו תקופת הפרהיסטוריה של האינטרנט בארץ

אל העמוד הקודם


חדש בדוטקום:


בין לקוחותינו:

לוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: