חדש בדוטקום

אתיקה מדיקל - ניהול רופאים

אתר חברת אתיקה מדיקל מקבל מערכת חדשה לניהול פרטי רופאים.
אתיקה מדיקל סנטר הציבה לה למטרה לאפשר לכל אישה, באשר היא, את הגשמת החלום האסתטי שלה, במרכזי אתיקה עושים זאת בעזרת המגוון הגדול ביותר של פרוצדורות אסתטיות מהמתקדמות בעולם, יחד עם טכניקה של התאמה טיפולית ייחודית ותוך התאמת התהליך לכיס שלך.

אתיקה מדיקל

מדובר במערכת מתקדמת המאפשרת להקים לכל רופא באתיקה אתר מיני סייט של כמה עמודים, כולל גלריות תמונות ועוד ...


הטיפולים האסתטיים באתיקה מדיקל סנטר הינם מהמתקדמים בשוק, אתיקה פועלת כל הזמן להביא לשימוש את הטכנולוגיות החדישות ביותר ולאחר ביצוע מחקרים על תוצאות הטיפולים ובטיחותם עבור המטופלים. הטיפולים באתיקה כוללים טיפולי יופי המתמקדים בעיקר באזור הפנים, טיפולים קוסמטיים המיועדים להסרה והעלמה של דברים המפריעים לנו ופועים בשלמות האסתטית שלנו, טיפול בבעיות עודף משקל הן ברמה הבריאותית והן בפן האסתטי, טיפולי אסתטיקה כללית עבור חיטוב הגוף, ניתוחים פלסטיים הנמצאים לתקן מה שאינו ניתן לתיקון ע"י טיפול אסתטי ואסתטיקה דנטלית לקבלת החיוך המושלם.

אל העמוד הקודם


חדש בדוטקום:


בין לקוחותינו:

לוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: