חדש בדוטקום

אינדקס האתרים נט2יו שודרג

נט2יו - עמוד הכניסה - ראש העמוד Net2u.co.il - הפורטל ואינדקס האתרים הוותיק של דוטקום (אחד משני פורטלים בעברית השייכים לרשת התוכן של דוטקום) עבר תהפוכות של ממש בחודש האחרון, בתחילה שודרגה מערכת ניהול התוכן של האתר לגירסתה העדכנית ביותר, תוך כדי כך היה צורך להסב את תכני האתר מקידוד עברית WINDOWS לקידוד הבינלאומי הנפוץ היום utf-8 .

הסבת תכני האתר היתה מסובכת וקשה, מדובר בכמות נתונים מכובדת מאד על בסיס נתונים של MySql , ההמרה היתה מוצלחת לאור הנסיון הרב שיש לנו בנושא ועבודות דומות רבות שעשינו עבור לקוחות שלנו בעבר.

חידוש כללי של האתר היה גם הזדמנות להשמיט מהאתר כמה מודולים שלא זכו להצלחה גדולה ולהתרכז יותר במודולים העיקריים של האתר - אינדקס האתרים שלו שכעת מהווה מערכת המקיפה תחומים רבים וכל עסק הכלול בו יכול לפתוח לו חינם כרטיס עיסקי מלא - פינה עדכנית ודינמית של ממש: תיאור העסק, נוכחותו המלאה במדיות החברתיות העיקריות (גוגל, טוויטר, פייסבוק, יו-טיוב, סקייפי) - כולל אייקונים המחווים נוכחות זו בהבלטה, בנוסף אם צוינה כתובת העסק, מתווספת לרישום של האתר גם מפת מיקום העסק (מפה הנוצרת אוטומטית על גבי ה- API של גוגל).
בנוסף, אתרים בהם יש RSS או ATOM - יכולים להוסיף את כתובת ההזנה וכל העדכונים מאתרם יזרמו גם אל נט2יו אוטומטית ויופיעו גם בכרטיס העיסקי שלהם וגם במודול הייחודי האוסף את הרססים אוטומטית ממאות אתרים המצויים באינדקס.

נט2יו - תחתית עמוד הכניסה   נט2יו - אינדקה האתרים, לחצו להגדלת התמונה

כשבועיים לאחר השדרוג האפליקטיבי, שודרג גם המימשק הגרפי של האתר, שלא חודש כ- 8 שנים.
המראה החדש של האתר בסגנון ה- RIBBONS העדכני עם שמירה על צבעי האתר המקוריים.

נוספה לעמוד הבית מערכת טאבים המתחלפת אוטומטית, המגדילה את כמות המידע הניתנת להטמעה בעמוד הכניסה לאתר, מבלי ליצור עמוד ארוך יותר.

עודכנה גם תשתית ה- Java-script של האתר לשימוש ב- Jquery עם מספר פלאגינים בהם ילך השימוש ויתגבר עם הזמן - כולל פתיחת שכבות דינמיות חצי שקופות במקומות בהם יש צורך בהסברים או עזרה בהבנת השימוש באתר.

 

אל העמוד הקודם


חדש בדוטקום:


בין לקוחותינו:

לוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: