בחודשים האחרונים "הריצה" ופרסמה דוטקום, קמפיינים עבור התאחדות מלונות תל אביב לשוק האנגלי והגרמני הקמפיין זכה להצלחה - אלפי כניסות והרבה הזמנות בעקבותיהן.
לכל פלח שוק, יועד "עמוד נחיתה" אליו הובילו באנרים בפורטל יאהו, מעמוד הנחיתה עברו הגולשים אל עמודי סוכני הנסיעות, וכל זה תחת סקירה סטטיסטית מדוקדקת.
כמב צילומי מסכים של הקמפיין:
עקב הצלחת הקמפיין, בתחילת ספטמבר 2005 יוצא הסבב השלישי שלו, לשוק הגרמני בלבד.
אתר התאחדות מלונות תל-אביב: http://telavivhotels.org.il/