מיתוג באינטרנט

| מיתוג אישי באינטרנט | שירות מיתוג אישי | סדנה למיתוג אישי | למי מתאים מיתוג |   

בעולם האינטרנט של היום נוכחותו של האדם הפרטי כ"גוף" העומד מאחורי תוכן ברשת מפיח חיים בביטוי "אם אתה לא שם-אתה לא קיים" -מעבר למצב בו שמך הפרטי מופיע כתוצאת חיפוש!

מיתוג אישי באינטרנטכבר מזמן הוכח שכאשר עומד אדם אמיתי מאחורי חברה, העסקים מקבלים אמינות וקל יותר לסגור עסקאות כאשר הפן האישי חשוף לשני הצדדים (מין עיקרון אנושי שכזה)
ישנה חשיבות לכך שתוצאות במנועי החיפוש באינטרנט יפנו לתכנים ובסיסי מידע אותם אנו יצרנו ואליהם אנו מכוונים, כך שישרתו את מטרותינו וימתגו את שמנו הפרטי.
ישנם דרכים רבות ומגוונות כדי למתג את עצמינו באינטרנט וליצור "מיתוג אישי באינטרנט" נכון:

"בחיפוש שם ושם משפחה במנוע חיפוש -יפנו כל התוצאות של העמוד הראשון לתכנים ועמודי רשת אשר התוכן המופיע בהם בהקשר לביטוי החיפוש (שם+שם משפחה) בשליטה של שם המשתמש ו/או משרת את המטרות!

פרסום תכנים/רשתות חברתיות/עמודי תוכן אישיים(אתר אישי /בלוג מקצועי הם חלק מהדרכים אותם ננקוט כדי למתג את השם הפרטי ברשת ובכך ליצור "קורות חיים ברשת" נכונים ויעילים לתחום בו אנו עוסקים
מיתוג אישי באינטרנט ( branding Personal E-Branding,)
המושג והצורך נוצרו עקב מגמה של גולשי האינטרנט לברר פרטים על אדם לפי שמו ,בין אם לפני פגישת עסקים, ראיון עבודה או פגישה לבילויים:

"אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני" - there is no second chance for a good first impression

מחקרים רבים הראו שאדם ממוצע מגבש דעה בדקה הראשונה לפגישה,
עלינו לדאוג למספר כלים "והפניות" לתוכן נשלט כדי שדעתו של האדם תיוצב עוד לפני המפגש!
כאשר אנו שמים דגש על תוכן נכון ויעיל באינטרנט, ומפנים אליו גולשים תחת "ביטוי החיפוש"
(שמנו הפרטי) אנו יוצרים מפת רשת למנוע החיפוש, לשייך את התכנים אלינו!
בדומה לקידום אתרים באינטרנט , תחום המשיק למיתוג האישי באינטרנט ישנם מספר דרכים להפוך את שם האדם למותג.
. המיתוג האינטרנטי האישי מבוצע דרך אזכורים חיוביים של השם המלא (או המותג) במנועי חיפוש, הצטרפות ובניית פרופילים מקצועיים ברשתות חברתיות ועסקיות ,
פרסום תוכן באתרי מאמרים /פורומים / ובלוגים, הקמת אתרים אישיים/בלוגים מקצועיים ועוד,
משיכת תכנים אישיים ממקום למקום ברשת ויצירת בסיס משתמשים לתכנים כדי שהתוכן יהיה דינמי וייקלט ברדאר של עכבישי החיפוש!
מהו פרופיל משתמש?/פרופיל ברשת והקשר לקורות החיים?

כל המידע הקיים לקריאה ברשת בו ישנו אזכור של שם האדם או הפניות לתכניו!
תכנים שנכתבו ע"י האדם או תחת חתימתו, או ע"י אדם אחר ,
לכן כאשר יוצרים פרופיל משתמש באתר המספק את היכולות לכך, יש להציב קורות חיים,תמונה,תוכן והצבעות פנימיות על תכנים שיצרנו,
גולש שיחפש ביטוי המורכב משמינו הפרטי יקבל בעמוד הפרופיל רק את המידע שבחרנו להציג!

כך ניתן להבין את ההבדלים בתכנים שאנו מציבים בין הרשתות בפרופיל המקצועי לא נציין /ניתן דגש על המשפחה,הטיולים והתחביבים.
בפרופיל הרשתות החברתיות לא נדגיש את תחומי/סוגי העסקים שלנו.
להיות אמיתי או לא להיות בכלל! עמודים באינטרנט לא נעלמים!-רק נמוגים מטה בתוצאות החיפוש
אם האמת כואבת/מעקבת לא חובה לציין את כל הפרטים, ועמימות קלה משרתת את המטרות.
אך בכל לשון מומלץ לא לבדות תוכן ,

בלוג פרטי או בלוג מקצועי
בלוג הינו יומן רשת "היושב" על מערכת לניהול תוכן .
כעיקרון כל בלוג אישי משמש כפלטפורמת מיתוג  או וכיומן אלקטרוני בו נציב את כל סוגי המולטימדיה שלנו
תכנים,מצגות,וידאו קליפים וכד' , בד"כ נבחר מערכת בלוג המאפשרת משיכת תכנים שלנו מאתרים אחרים
הבלוג מאפשר ניהול מערכת תגובות ובכך ניצור אינטראקציה עם הגולשים ונבנה מערכת קישורים הדדיים עם הבלוגים שלהם,
למען המיתוג האישי כל התכנים בבלוג יהיו בתחום העיסוק/מומחיות ותחת שהשם הפרטי של "הבלוגר"

אתר אישי
שלא בדומה לבלוג, אתר אישי "יושב "על דומיין ייחודי ומאפשר יכולות תוכן רבות יותר אותם ניתן ליישם,  כדי למתג את הדומיין תחת השם הפרטי:
פורומים/מודול מאמרים/מערכות תקשורת-מיילים וכו, באתר האישי ניתן לבצע אופטימזצית תוכן וקוד על ביטויי המפתח שנבחרו
(תחום עיסוק/שם פרטי)-הדרך המהירה ביותר להשגת מיתוג אישי באינטרנט היא אתר אישי
בעל כתובת ייחודית המחוזק ע"י בלוגים חיצוניים והצבעות רשת תדמית אינטרנט שלילית
מצב זה נוצר בעיקר מחוסר ניסיון/ידע או חוסר תשומת לב!
בד"כ פרסומים ישנים ותכנים שליליים אותם הצבנו בעבר תחת חתימת שמנו המלא בלי לדעת את תוצאות העתיד
או את הדרך בה הרשת תתפתח ורמתם של מנועי החיפוש.

במצב התחלתי זה כאשר ישנו דגש על הצורך בדחיקת האזכורים השליליים, יש למתג את השם בצורה מאסיבית ע"י הפצת תוכן חיובי למנועי חיפוש
גוגל מהווה מעל 75% מהחיפושים העולמיים, כאשר מדובר בחיפוש שמות פרטיים, האחוז גודל ל90% ובארץ בשליטה גורפת בתחום .

רוב מאמצי המיתוג האישי מופנים לתקשורת אל מול גוגל!

לאלה שחשוב להם למתג את שמם באנגלית, מעבר לרשתות החברתיות ישנם מנועי חיפוש אנשים
(אינם מוצאים כמעט כלום ברשת-נותנים פרופיל אישי מכובד )
נדאג לבנות במנועים/אתרים אלה פרופיל נכון,
ישנו טרנד לחפש שמות אנשים במנועים אלה המיועדים לכך,למרות שהמחפש כבר הבין שהתוכן במנועים אלה נכתב ע"י בעל הפרופיל, יש להם משקל בתחום
דוגמאות למנועי חיפוש אנשים בינלאומיים: SPOCK, ZOOMINFO, Wink, NAYMZ, Spoke


חדש בדוטקום:


בין לקוחותינו:

לוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: