חדש בדוטקום

כיצד מעדכנים אתר בעזרת מערכת SiteXplorer מבית דוטקום

 בראש וראשונה יש צורך להזדהות במערכת:במינהלת האתר תמצאו הפנייה אל מערכת SiteXplorer לעדכון האתר, לחצו על הקישור ותגיעו למסך המתואר בתמונה שלפניכם:

כניסה למערכת - הזדהות

 יש צורך להקליד שם וסיסמה (שימו לב לשפה עליה מכוון המחשב שלכם ובדקו ש- CAPS LOCK אינו לחוץ (יש חשיבות לאותיות גדולות/קטנות בשדות השם והסיסמה).

לאחר ההזדהות במערכת, תובלו אוטומטית למסך הכניסה של אתרכם.

מרגע זה, בכל מקום באתר בו הוגדרה מראש "יכולת עדכון" יופיעו שני אייקונים בתחתית כל מיקטע (או עמוד)  .... ניתן לקבוע בכל עמוד כמה מיקטעים הניתנים לעדכון, אנו עושים זאת לעתים על מנת לייעל את עבודתכם ולהקטין את המקום לטעויות ( אם תטעו, רק במיקטע אחד תהייה בעייה ולא בכל העמוד).

העלאת העמוד לעדכון תוכנו

לחיצה על האייקון הימני (עיפרון) "תעלה" את העמוד בו אתם נמצאים לעדכון (כאשר ברקע שומרת המערכת עותק של התוכן הקיים לשם גיבוי) .
לחיצה על האייקון השמאלי (כלים) תיתן לכם כמה אפשרויות, ביניהן שחזור עותק מגובה וכן אפשרות יציאה מהמערכת (אז ייעלמו האייקונים מדפי האתר, ולא תוכלו עוד לעדכן תכנים עד לכניסה מחודשת למערכת)

כעת לחצו על האייקון הימני (עיפרון) לשם עדכון תוכן העמוד והמתינו עד לטעינה מלאה של הדף שייפתח (תוכן הדף ייפתח בחלון חדש כשבראשו סרגל עדכון ויזואלי הנראה כמו אחד מהסרגלים של OFFICE )

 

תוכלו לשנות את המידע בעמוד כאוות נפשכם, כאשר סרגל העדכון נותן לכם אפשרויות כמו עיצוב הטקס (הדגשות, פונטים, צבעי רקע למיקטעים, גזירה-הדבקה, הפיכת כיוון הכתיבה, ניהול טבלאות מתקדם (אחד הדברים היותר מסובכים בקוד ה- HTML של אתרי אינטרנט) ... ועוד ...

סרגל עדכון ויזואלי

פירוט על השימוש בסרגל העדכון הויזואלי ( WYSIWYG ) מסוג TinyMCE בו אנחנו משתמשים תוכלו לקרוא במאמר נוסף בו נתמקד אך ורק באפשרויות השימוש המתקדמות שלו (כולל צירוף קבצים והוספת תמונות ממחשבכם ומהשרת).

 כעת, לאחר ששיניתם את התוכן לשביעות רצונכם, ראו בתחתית העמוד ה"מוקפץ" שנפתח לכם - שני כפתורים: האחד "בטל וסגור חלון" אשר סוגר את העמוד ללא עדכון התוכן , השני "שמור שינויים" אשר לחיצה עליו תעדכן את תוכןהעמוד באתרכם.
כאשר תלחצו על כפתור "שמירה" החלון המוקפץ ייסגר, והעמוד אותו עידכנתם באתרכם יבצע פעולת "רענון" ( REFRESH ) , כלומר תוכלו לראות את תוכן העמוד כבר מעודכן.

שמירת השינויים

 בהצלחה


 כמה מילים על מערכת SiteXplorer :
המערכת הינה מערכת בסיסית מאד, אשר מסוגלת רק לעדכן עמודים קיימים באתר ולא ליצור עמודים חדשים, אולם דווקא בשל כך הינה כל כך אינטואיטיבית וקלה לשימוש.

יתרונה של המערכת הוא היכולת לבצע כמעט כל שינוי באתר כל עוד אין צורך ליצור עמודים חדשים, שימוש נבון בסרגל הויזואלי מאפשר לצרף לעמודים השונים קישורים אל מסמכים חיצוניים ללא הגבלה ( PDF , וורד , קבצי אקסל, מצגות וכו') , לשלב באתר תמונות ואף לבצע הקפצה של תמונה מוגדלת מתמונה קטנה ( thumbnails ) ועוד ועוד ...

הנסיון שלנו (כמעט 13 שנה בתחום - עוד מימי האינטרנט הראשונים) מלמד שככל שהמערכת פחות מסובכת, כך נוטים לעדכן את האתר יותר (את ההשלכות על הקידום בגוגל וכמובן נטיית הגולשים לחזור שוב ושוב לאתר מעודכן, אתם יכולים לתאר לעצמכם).

אל העמוד הקודם


חדש בדוטקום:


בין לקוחותינו:

לוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: