שרות לקוחות

לפניות ישירות אלינו, תוכלו להעזר בטופס המשוב, או בטופס המהיר של בקשת הצעת המחיר שבטור השמאלי של האתר.

לשירות הלקוחות שלנו עומדת מינהלת קבצים והודעות ללקוחות (דרושים שם משתמש וסיסמה לשם כניסה למערכת).

אפשרות יצירת קשר נוספת היא התמיכה המקוונת שלנו ( זמינה רק אם אנחנו נמצאים און-ליין ) שתוכלו לראות בעמוד זה בצורת סמלון "צף" קטן מימין בתחתית האתר.

בכל הקשור להוראות שימוש במערכות ניהול האתרים שלנו, ייחודיות לאתר שלכם או כלליות למערכת הניהול המותקנת באתרכם, תוכלו למצוא מידע רלבנטי ומפורט באתר התמיכה הייעדי שלנו.

באתר תמיכת הלקוחות שלנו תוכלו גם לשלוח בקשות תמיכה ולעקוב אחר הטיפול בהם, וכן להעזר במאמרים הרבים שנמצאים במרכז המידע שבו.
אתר תמיכת הלקוחות ידידותי במיוחד למכשירים ניידים ו/או טלוויזיות חכמות.

לצורך כניסה לפורום הייחודי של אתרכם, יש צורך בסיסמה (אם לא קיבלתם עדיין, אנא צרו קשר והסיסמה תישלח אליכם), לצורך השתתפות בדיונים בכל הפורומים האחרים, אנא הרשמו כחברים, הרישום קל ופשוט ובסיומו יישלח אליכם בדואר אלקטרוני קוד הפעלת חשבון משתמש, יש ללחוץ על הלינק וחשבונכם ייפתח מיידית.
חשוב לדעת כי כל עוד לא תרשמו כחברים (או תזדהו עם שם משתמש וסיסמה) לא תוכלו להגיב ולשלוח הודעות בפורומים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


חדש בדוטקום:


בין לקוחותינו:

לוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגולוגו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: